2015. január 9., péntek

A Tigris Gyémántja-Bevezetés

Hello!
Íme, végre elkezdtem normálisan írni!
Kezdetnek egy érdekes(nek szánt) történet tartamával kezdek, melynek címe: A Tigris Gyémántja, röviden ATGY.
De fogjunk is bele!:
"Tudtad, hogy Kagami Taiga-nak van egy testvére? Nem!? Megnyugodhatsz, hisz még az-az idióta sem tudta hogy létezem. Azt hitte hogy egyke... Tehát eléggé meglepődött, mikor egy szép, keddi reggelen arra kelt fel, hogy valaki épp odaégeti a rántottát... Persze rögtön jöttek a kérdések, hogy ki vagyok, mit keresek itt, stb... Mikor pedig válaszoltam, és elmagyaráztam ez hogy lehetséges, és hogy miért nem emlékszik rám, na akkor volt az, hogy majdnem beájult a konyha közepén..."

Remélem felkeltettem az érdeklődéseteket, ha igen commentben megírhatnátok!
Ui.: A fenti kép a történet fejléce!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése