2015. augusztus 16., vasárnap

BEjelentések és új történet!!

Hellóóóóó!

Több bejelenteni valóm is lenne számotokra! Azt hiszem... Aztán lehet hogy mégsem lesz az olyan sok, majd elválik!

Kezdeném rögtön azzal, hogy végre sikerült eldöntenem mi lesz a másik történet amibe belekezdek, habár végül egy újabb KnB fanficre esett választásom, mégpedig arra melynek címe:

Chibiknek áll a Világ!

Egyszerű kis történet, a szereplők már az elején megjelennek benne, nincs túlbonyolítva... Annyira. Aztán majd ez is elválik. Mindenesetre egy kis komédiának indult és annak is tervezem, néhol talán, esetleg, (nem valószínűleg) kevés komoly tartalommal. Ezzel el is regélném a beharangozóját, eme apró kis történetnek:


    "Kíváncsiak vagytok, mi sül ki abból ha egy 16 éves gép és animefan lány magyarországon hajnali 2-kor "mágikus chibiket" vesz a neten keresztül ingyen? Én igen. Ugyanis velem pontosan ez történt. A nevem Várkos Luka, és jelenleg 15 élő, lélegző Chibi tulajdonosa vagyok. Ha érdekel hogy mindez hogyan történhetett meg, vagy mi lesz a végkifejlet, akkor nézz be hozzám, és 15 apró barátomhoz."

Ez lett volna a beharangozó, és még egy kis plusz, összeraktam egy borítóképet ehhez is:


Valamint, mostantól valószínűleg ajánlókat is fogok írni, valamint film, sorozat, (PC és xbox)játék és (természetesen) anime kritikákat, hogy ne tűnjön olyan soknak az a szünet két fejezet között.

Nem is volt ez olyan sok! Legalábbis szerintem nem. Nos, találkozunk a legközelebbi akármit csináloknál, addig is sziasztok!!

3 megjegyzés:

  1. Szia!
    Érdekesnek hangzik a történeted, már alig várom. (De mindenképp küldd el bétázni! Tudod, a tökéletes sohasem lehet elég tökéletes.)
    Mellesleg jelentem, behoztam a lemaradásomat Kuroko no Basuke téren (bár gondolom, ez az, ami a legkevésbé érdekel :), most a harmadik évad (?) környékén tartok.
    Sok sikert az íráshoz, remélem, hamarosan olvashatom az új történeted! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Örülök hogy tetszik az ötlet, azt is hamarosan befejezem! Tényleg?? Örülök neki! És hogy tetszik eddig?

      Törlés
  2. A fenébe is, tövig rágtam a körmöm! És nagyon bírom Kuroko és Kagami barátságát. Úgyhogy amint tudom, lemaratonozom a harmadik évadot. :)

    VálaszTörlés