2015. május 14., csütörtök

Rövid közjáték - Avagy egy karakter bemutató

Emberek!

Hát én most annyira meglepődtem!

De komolyan, el se hiszem! Óóó... Hogy mit is?

HÁT AZT HOGY MINDGYÁRT ELÉRI AZ OLDAL A HÁROMSZÁR MEGTEKINTÉST!

Ennek örömére hoztam egykét dolgot, remélem tetszeni fognak!

Ez egy amolyan karakterbemutató lenne:

Kagami Taiga
 Kagami Taiga céltudatos, és ha tehetné a napi teendői mindössze ebből állnának:
-reggeli
-kosárlabda
-ebéd
-kosárlabda
-vacsora
-kosárlabda
-alvás
Szerintem ezzel mindent el is mondtam :)

Kuroko Tetsuya
Kuroko Tetsuya, a Csodák Generációjának rejtélyes hatodik tagja, aki észhez kívánja téríteni elfajzott alsó-középiskolai csapattársait. Elég ilyesztő tud lenni, mikor nem veszed észre hogy melletted áll, és aztán hirtelen megszólal... De emberek... Kérdem én: Hogy a francba nem veszik észre!!??? A gyereknek KÉK haja van, basszus!




Hyuuga Junpei

Hyuuga Junpei, a kapitány. Aki gyerekjátékokkal játszik. És tuti ha most itt lenne leordítana hogy azok nem játékok, hanem szuperértékes akciófigurák. Egyébként nagyon komoly ember, és sokat tesz a csapatért. Érdekesség róla: Elsőéves korában megnövesztette a haját, és befestette szőkére... *-* 



Kiyoshi Teppei

Eléggé... Érdekes karakter... Bocsi, de jobbat nem tok róla mondani. Talán még annyit hogy rendelkezik a "késleltetés jogával" ami sokszor kihúzta már a csávából. Ez amúgy annyiból áll, hogy ha már mondjuk épp bedobná a labdát, de valaki az ellenségtől ott van, és elvenné, egy csuklómozdulattal odapasszolja egy csapattársának.
Szegény Kiyoshi azonban utoljára játszik a csapattal, mert előző évben csúnyán lesérült a térde...

Izuki Shun
Ő itt Izuki, akinek biza Sas szeme van. És tényleg. Ez az ő "képessége" az animében. A sas szeme lehetővé teszi számára hogy egy adott körben minden történést érzékeljen, de ez Kuroko-ra nem vonatkozik. Kedvenc Fantomkánk ugyanis egy ideig könnyedén elbújik a hasonló képességek elől. Két hasonló képességű játékos ismert még:
Takao, akinek Sólyomszeme, és Akashi akinek Császárszeme van.





Koganei Shinji
Nos... Nem igazán főszereplő, viszont amolyan kezdőjátékos. Nem tom, de egész aranyos. Mielőtt kosarazni kezdett, teniszezett. Ő fordítja amit Mitobe mond(egyedül ő érti).








Mitobe Rinnosuke
Hát, ő lenne Mitobe a néma. Vagyis nem néma, hanem zenei géniusz, aki azért hogy kímélje a hangját sose beszél. És tényleg sose beszél, emberek már a harmadik évad felén túl vagyok, és még egyszer se hallottam a hangját... Érdekesség róla: Nem tudom hány testvére van. Tényleg, fogalmam sincs. De annyi biztos, hogy rengeteg. Mitobe-senpai, te hogy bírod? Én már kettőtől is kikészülök...



Aida Riko
És végül ne feledkezzünk meg kedvenc edzőnkről sem, aki bár egy kicsit pszichopata, és a fősztje halálos, de a segítsége nélkül nem sokat érne a csapat. Ismertetőjelei: Kicsi mellek, és perverzség.
Minden új csapattagal leveteti a felsőjét. De ez azért kell, hogy használhassa a képességét. Ami nem más mint az emberek felmérése. Ezt még az apja mellett (aki szintén edző) sajátította el.




A Csodák Genezációja
És íme egy kép a csodák generációjáról is. A nevek hajszín szerint:
Szőke: Kise Ryouta
Eperke rózsaszín(az nem piros): Akashi Seijuuro
Békazöld: Midorima Shintarou
Sötétkék: Aomine Daiki
Lila: Murasakibara Atsushi
És a világoskék: Kuroko Tetsuya

Ez voltam én, és a karakterbemutatásom!

Remélem elnyerte a tetszéseteket annnyira hogy megdobjatok egy kritikával!! :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése