2015. május 30., szombat

Jurassic Park Forever!

Jurassic Park Forever!!

Emberek, 14 év kellett hozzá, de Júli 11-én adják ki a mozikban, dobpergést...!

A Jurassic Park négyet, a Jurassic World-öt!!


Asszem most mindenki hülyének néz. De ne nehezteljetek, én tényleg izgulok miatta, mert én speciel imádom az ehhez hasonló filmeket, és a Jurassic Park sorozatnak hatalmas fangirl-je vagyok. Egy kis érdekesség róla:

 Eme film mint már írtam a Jurassic park sorozat negyedik része, melyben megismerhetjük az átkeresztel Jurassic Park, 2000 valahanyas változatát (most nem jut eszembe mikor játszódik), melyben végre nincsenek idióták akik kikapcsolják az áramot, vagy barmok, akik a gyerekeiket elengedik egy dinoszauruszoktól hemzsegő szigetre. Vagyis a másodikban nem vagyok, biztos, mivel a trailerben mintha lenne egy kisfiú is az események sűrűjében...




                         (bocsesz, azoknak akik már látták az elsőt, most vettem észre hogy rosszat
                           raktam ki először! Elnézést a kellemetlenségért!!)

Hát ja... Az egésznek annyi a lényege, hogy minden szép és jó, magas a bevétel is, és a túristák sincsenek halálos veszélyben(annyira). Aztán persze a kedves fehér köpenyeseknek elő kell állniuk a génmanipuláció ötletével(mert miért ne?). És itt kezdődnek a bajok. Létrehoznak ugyanis valami olyat, ami még a harmadik filmben szereplő T-rex-gyilkos dinócskát is kiüti a ringből, ráadásként szórakozásból öl. Biza, jól olvastad! Szórakozásból. És az előzetes szerint megette a saját öcsikéjét is, tehát ja... Maradjunk annyiban hogy nem szívesen kerülnék szembe vele egy sötét erdőben... Aztán ott van az a vizi dínó is, aki cápákat eszik vacsorára. Ez a bizonyos génmanipulált dínó-mutáns-izé, pedig irányítja. Azt nem tudom hogy, de irányítja... Meg mégegy csomó másik dinoszauruszt is... 

Tehát várjuk együtt vidáman ezt a gyilkos dinoszauruszokkal teli filmecskét!!

És hamarosan hozom a kövit!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése