2016. január 31., vasárnap

Csalódás! - avagy copy, baromság,és még nagyobb hülyeség!

Csalódás!

 
Előre is elnézést kérnék azoktól, akiknek tetszett a film, és/vagy más véleménnyel vannak róla!
Valamint mindenkit figyelmeztetnék aki még nem látta a filmet, hogy NEM vagyok tekintettel arra mennyi SPOILER-t írok/írtam, tehát mindenki olvassa saját felelősségére!
 
 
 
 
 
Ez volt első gondolatom,mikor eljutottam odáig hogy megnézzem a Jurassic World-öt, a Jurassic Park nevezetű sorozat negyedik részét. Az egyetlen pozitívuma, hogy elődeivel szemben sokkal... Ja, várj mégsem. Én még abban is csalódtam.  De bele is kezdenék:
 
 
Szegény szerencsétlen emberek felspannolják magukat, hogy "hát úristen, itt a következő rész, végre!" aztán kapnak egy tökéletesen működő dínókkal telepakolt, remekül felépített parkot,egy gyönyörű szigettel. Ezzel eddig nincs is gondom. De az, hogy már az elején azzal indítunk hogy két kölyök, az egyik fülig szerelmes telefontornász, a másik dínóimádó kisöccse... Nem is tudom hol találkoztam már ezzel a kölyökkel... Ja, megvan...
 
 
Tehát testvérpár az első részből, és minő véletlen, a két kölyöknek is van a parkban dolgozó rokona...
Komolyan annyi a különbség, hogy a négyben, a nagytesó, egy fiú...
Tehát azzal idítunk hogy a szülők elküldik a két gyereket egy-egy hátitáskával egy húsevő dínóktól hemzsegő szigetre. Anyuka még vicceskedve meg is jegyzi, ha valami mögöttük jár, kapják nyakukba a lábukat...
Eddig még tetszett is a dolog, sőt, még a raptorok is bejöttek, amíg rá nem jöttem:
Baromság!!
Mert bizony baromság a javából, tekintetbe véve ugyanis az előző részeket, ahol a raptor KINYITOTTA AZ AJTÓT, valamint szuperokos, vérengző ragadozóként becserkészték az emberek minimum 55%-át, nem hinném hogy megállítaná őket egy feltartott kéz. Én úgy ismertem meg a filmben a fajtát, mint ami magasról tojva rá, kitől kapta kenyerét, még örülne is annak hogy letépheti azt a kart.
De ez nem minden!
Ezek után jön a már a nevét se tudom csávó okfejtése, arról, mi kell az életben maradáshoz... Még mindig nem értem mire gondolhatott...
De mindenesetre kb ide küldeném dínót idomítani:
Képtalálat a következőre: „jurassic world”

És itt elérkeztünk következő pontunkhoz: A mutáns dinoszauruszhoz, az Indominus Rex-hez.
Alapvetően, nem tartottam rossz ötletnek az elszabadult mutáns gyikológép ötletét, viszont ahogy néztem a filmet, egyre unszimatikusabbá vált. Először is: Olyan békafajtát használtak a létrehozásánál, ami képes változtatni a testhőjét, és a helyén hőérzékelőkkel keresték... Valamint itt érdekes módon megmutatkozott a korábbi filmekből ismert Raptor inteligencia,tekintve hogy az ajtónál állt....
Másodszor: Képes "láthatatlanná" válni, mert vagy kaimánt, vagy polipot is felhasználtak hozzá.
Harmadszor: Ugyan alapja a T-Rex, mégis képes volt fél perc alatt az oldalára állítani négy Velociraptort. Miért? Mert negyedrészt Raptor, azért!
Ezek után ez az édes kedves mutánsunk ki akarja nyírni a két kölyköt, akik a visszahívás ellenére kinnmaradnak a mezőn idióta műanyag hörcsöggolyójukban. Természetesen nagynéni majd szívrohamot kap, mikor nem találja a két gyereket és utánuk akar indulni, mire már a nevét se tudom ott terem, és szól, vele tart. Remek... De a nőci miért magassarkúban ment túrázni??
És itt most átugornám az unrealisztikus, szabályos távolságra elhelyzkedve kinyirt hosszúnyakú csordát, és a betört, üvegből elkészített idióta madárkalitkát, menjünk egyenest oda, ahol a nőci a csávó,és a gyerekek megmentésére siet egyik kedvencem (a kettőből) Kék. Akinek nem értem miért kellett lefordítani a nevét. Nem volt jó az hogy Blue?? Szerintem ennyit már az öt éves kis pisis is megért angolul, és takintve hogy a filmet 12 karikássá nyilvánították, mindenkinek értenie kell annyit hogy Blue. Teszem hozzá idióta katonáink már elhagyták a veszélyes zónát, és miszter baromparancsnok is meghunyt már eddigre, ha valakinek nem lenne tiszta. Tehát jön Blue, hogy megmentse a "gazdit" akit szerintem személy szerint inasnak néznék a helyébe, aki hozza a kajámat. Kedves Blue nekimegy a nálánál többször nagyobb és súlyosabb ellenfélnek tök egyedül, mire a nőcinek őrült ötlet pattan ki csinos kis vörös fejéből: Odacsalja a T-Rex-et, hogy segítsen Blue-nak. Ezzel sincs bajom... De már megint előkerült az a fránya fehér tipegő! T-Rex élől NE fuss magassarkúban! De végülis a terv beválik, még ha nemis a T-Rex és Blue nyírják ki a fehér mutánst, hanem  másik kedvencem, a vizi húsevő.
Képtalálat a következőre: „jurassic world mosasaurus eat indominus”


Tehát összefoglalva, nekem az egészben Blue, a Mosasaurus és maga a grafika tetszett.
Sem több, sem kevesebb.

És ha lehet ajánljatok nekem kérlek filmeket, ha van kedvetek hozzá.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése